Ford е марка №1 за лекотоварни автомобили

Общество
14.10.2015 | 10:16 ч.

•  Ford е №1 по продажби на лекотоварни автомобили и №2 по общи продажби и за леките автомобили

 

•  Общите продажби на Ford* са нараснали с 8% през септември и с 10% от началото на годината 

 

•  Общият пазарен дял е 8.9% през септември и 8.1% за периода януари-септември 2015 г.

 

•  Ford е увеличил пазарния си дял в 12 от 20-те си традиционни европейски пазара, вкл. Германия, Испания, Франция, Италия и други. Пазарният дял е с ръст и в Турция и лидерство във Великобритания

 

•  Продажбите на Mondeo са с ръст от 45% през септември, а на Ranger са се увеличили със 17%. Поръчките на Mustang са почти 10 000 в Европа

 

•  Продажбите на лекотоварни автомобили са с ръст от 12% през септември и 26% от началото на годината

 

•  Един от четири автомобила са поръчани с бензиновата технология Ford EcoBoost с директно впръскване, а един от пет – с многократно награждавания 1.0-литров EcoBoost двигател

 

 

 

Европейските продажби на Ford отново са се увеличили през септември, тласкани от силното търсене на изцяло новите или значително освежени модели, начело с новото Mondeo, семейството SUV автомобили и лекотоварната гама. Ford е продал общо 140 300 автомобила на традиционните си 20 европейски пазара през миналия месец и 978 800 автомобила за първите 9 месеца на годинатаръст от съответно 8% и 10% на годишна база. Става дума за продажбите в 20 основни пазара, където фирмата е представена чрез директни представителства: Австрия, Белгия, Великобритания, Чехия, Дания, Финландия, Франция, Германия, Гърция, Унгария, Ирландия, Италия, Холандия, Норвегия, Полша, Португалия, Испания, Румъния, Швеция и Швейцария.

 

 

 

Общият пазарен дял на компанията е 8.9% през септември и 8.1% за 9-те месецанай-добрия общ пазарен дял за първите 3 тримесечия от 2011 г. насам. Ford е марка №1 по продажба на лекотоварни автомобили в Европа за септември и за първите 9 месеца на годинатаизкачване от 7-ото място през 2012 г. и остава втората най-продавана марка в Европа по общи продажби и за леки автомобили.

„Ние предлагаме на нашите клиенти не само една от най-новите и разнообразни автомобилни гами в индустрията, но и широка гама от технологии, вкл. ефективните бензинови EcoBoost двигатели“, заяви Ролант де Ваард, вицепрезидент маркетинг, продажби и услуги във Ford-Европа. „Днес един от четири автомобила се поръчва с EcoBoost технологията на Ford, а една от пет коли – с многократно награждавания 1.0-литров EcoBoost двигател.“

 

Продажба на леки автомобили

 

Силният период на Ford е следствие от разрастването на продуктовата гама на компанията, начело с представянето на нови модели.

Почти 10 000 европейски клиенти са поръчали новия Ford Mustang, чийто продажби в Европа стартираха това лято за първи път в 51-годишната история на легендарния спортен автомобил.

Продажбите на новото Mondeo са с ръст от 45% през септември и 60% от началото на годината. Клиентските поръчки на новия Focus са се увеличили с близо 37% през септември. Fiesta продължава да е най-продаваният малък автомобил в Европа за първите 8 месеца на 2015 г., според данните на Jato Dynamics.

Продажбите на SUV гамата на Ford също продължават да нарастват. Продажбите на Kuga през септември и за първите 9 месеца са най-високите от представянето на първото поколение на модела през 2008 г. Продажбите на компактния EcoSport се увеличиха двойно през септември в сравнение със септември 2014 г.

 

Продажба на лекотоварни автомобили

 

Ford е №1 по продажби на лекотоварни автомобили през септември и от началото на годината, като търсенето на изцяло новата и разширена гама лекотварни автомобили, включваща Transit, Transit Custom, Transit Connect, Transit Courier и пикапа Ranger, продължава да расте. Продажбите на лекотоварните автомобили са се увеличили с 26% за първите 9 месеца на годината. Пазарният дял за този период е нараснал с 1.5 процентни пункта до 12.8% – най-добрия пазарен дял за близо две десетилетия. Клиентските поръчки на Transit са се увеличили с 25% през септември.

 

Търсенето на пикапа Ranger продължава да расте, като продажбите през септември са се увеличили със 17% – най-добрите септември и първи 3 тримесечия от премиерата на модела през 1999 г. Клиентските поръчки за Ranger са се увеличили със 73% през септември. Ranger заемаше първата позиция по продажби на европейския пазар на пикапи през първите 7 месеца на тази година, според последните налични данни.

 

Представяне на нови модели

 

На скорошното Автомобилно изложение във Франкфурт Ford потвърди представянето на 5 изцяло нови или обновени модела, които ще се състезават в SUV и кросоувър сегмента в Европа в следващите 3 години, започвайки с големия SUV Edge в началото на следващата година.

 

 

Управлението на „бисквитките“ (cookies) на интернет сайта на Вестник СИЛИСТРЕНСКИ БРЯГ

Сайтът използва „бисквитки“, за да оптимизира навигацията Ви в интернет.